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Bücher – Marketing + Vertrieb

Bücher – Marketing + Vertrieb

2024 | Buch

Contender States and Modern Chinese International Thought

From the Republican era until the ‘Chinese School of International Relations’

This book contends that the development of modern Chinese international thought has been profoundly shaped by the distinctive nature of the Chinese state as a contender state and its global positioning since 1912. The argument posited demonstrates …

verfasst von:
Ferran Perez Mena

2024 | Buch

Artificial Intelligence and the Law

This textbook offers a starting point for the education of attorneys and other legal professionals about the potential impact of artificial intelligence (AI) on the law, as well as a forum for discussing artificial intelligence's legal and ethical …

verfasst von:
Tshilidzi Marwala, Letlhokwa George Mpedi

2024 | Buch

Marketing und Vertrieb für Startups

Praxiserprobte Strategien zur Kundengewinnung

Dieses Buch bietet eine praxisorientierte Anleitung für maßgeschneiderte Marketing- und Vertriebsstrategien, insbesondere für innovative Startups. Eine Gemeinsamkeit vieler erfolgloser Startups ist, dass sie trotz vielversprechender Produkt- oder …

verfasst von:
Martin Wrobel

2024 | Buch

"Das Kapital“ im Osten

Überlegungen zu Marx

Dieses Buch verfolgt einen marxistischen Ansatz mit dem Schwerpunkt auf der Klasse, um über Marx' Kapital im Kontext des Ostens nachzudenken. Es nimmt eine kritische Neubewertung einiger vertrauter Konzepte im Kapital vor und arbeitet Themen …

herausgegeben von:
Achin Chakraborty, Anjan Chakrabarti, Byasdeb Dasgupta, Samita Sen

2024 | Buch

European Radio Documentary

A History of the Format and Its Festivals

This book studies the history and significance of radio documentaries in Europe, and the institutions that are specialized on this genre. Focused on the 50-year history of the International Feature Conference (an annual gathering of radio …

verfasst von:
Tereza Reková

2024 | Buch

Praxiswissen Online-Marketing

Affiliate-, Influencer-, Content-, Social-Media-, Amazon-, Voice-, B2B-, Sprachassistenten- und E-Mail-Marketing, Google Ads, SEO, künstliche Intelligenz

Wie gelingt profitables Online-Marketing? Erwin Lammenett, seit über 25 Jahren Experte für digitales Marketing, erläutert praxisnah und theoretisch fundiert die gesamte Palette der Online-Marketing-Instrumente. Sie erfahren, wie Sie diese …

verfasst von:
Erwin Lammenett

2024 | Buch

Publikumsschwund?

Ein Blick auf die Theaterstatistik seit 1949

Durch den teils massiven Publikumsschwund nach der Pandemie stellt sich die Frage, ob diese als Brandbeschleuniger gewirkt hat für bereits vorhandene Trends. Der Autor geht dem nach anhand der Besuchszahlen bis zur letzten vollständigen …

verfasst von:
Rainer Glaap

2024 | Buch

The Groupuscular Far-Right in Portugal

Nationalism and The Reach of Digital Communication

This book analyzes two types of nationalisms that are represented by the Portuguese groupuscular right, that is, the extra-party right. One faction is guided by ethnonationalism and nativism, looking at Portugal through an ethnically European …

verfasst von:
Gabriel Fernandes Rocha Guimarães

2024 | Buch

Grundlagen der Werbung

Theorie – Markt – Ethik – Recht

Dieses Lehrbuch bietet einen einführenden Überblick zum Thema Werbung und erläutert grundlegend die Theorien, Marktbedingungen sowie ethische und rechtliche Aspekte der Werbekommunikation. Der Autor stellt das Phänomen Werbung aktuell …

verfasst von:
Michael Kleinjohann

2024 | Buch

Implementation of the Small-Scale Fisheries Guidelines

A Legal and Policy Scan

This book provides a transdisciplinary assessment of multiple countries’ legal and policy frameworks vis-à-vis the Voluntary Guidelines for Securing Sustainable Small-Scale Fisheries in the Context of Food Security and Poverty Eradication, adopted …

herausgegeben von:
Julia Nakamura, Ratana Chuenpagdee, Svein Jentoft

2024 | Buch

Bosnian Literary Adaptations on Stage and Screen

Bosnian Literature on Stage and Screen aims to reconcile theoretical approaches with theatrical and cinematic practices by examining two adaptations based on works by the Bosnian author Meša Selimović. The book is informed by scholarship in film …

verfasst von:
Sanja Garić-Komnenić

2024 | Buch

Political Institutions, Party Politics and Communication in Ghana

Three Decades of the Fourth Republic

This book is one of two volumes that examines the successes and failures of the Ghanaian Fourth Republic from a political, public administration and public policy viewpoint. Published to coincide with the thirtieth anniversary of the founding of …

herausgegeben von:
Joseph R.A. Ayee, Lloyd G.A Amoah, Seidu M. Alidu

2024 | Buch

Communicating Political Humor in the Media

How Culture Influences Satire and Irony

This anthology of studies is a follow-up to Political Humor Worldwide: The Cultural Context of Political Comedy, Satire, and Parody. It further examines political humor as a distinct sub-discipline of political communication, influenced and shaped …

herausgegeben von:
Ofer Feldman

2024 | Buch

Environmental Activism and Global Media

Perspective from the Past, Present and Future

This scholarly work discusses the historical, contemporary, and prospective dimensions of environmental activism and its intersection with global media. It provides a comprehensive view of the pivotal role played by the media in shaping awareness …

herausgegeben von:
Pardeep Singh, Bendangwapang Ao, Dr Medhavi

2024 | Buch

Associated Labor and Production in the Age of Barbarism

Education Beyond Capital

The book focuses on different practices of associated labor in Brazil and Argentina, in the case of the workers’ recuperated factories, over the past 40 years. Novaes analyses labor practices from a critical Marxist perspective as a reaction to …

verfasst von:
Henrique Tahan Novaes

2024 | Buch

Case Based Research in Tourism, Travel, and Hospitality

Rethinking Theory and Practice

This book consolidates case study based research in tourism, travel, hospitality, and events under one roof. It aims to consolidate cutting edge case study based research within the wider tourism industry that investigates topical and contemporary …

herausgegeben von:
Marianna Sigala, Marcela Fang, Anastasia Yeark, Julia N. Albrecht, Oscar Vorobjovas-Pinta

2024 | Buch

Social-Media-Strategien für B2B-Unternehmen

Von der Konzeption bis zur Umsetzung in den verschiedenen Netzwerken

Stark praxisorientiert und mit konkreten Beispielen zeigt dieses Buch auf, wie B2B-Unternehmen von sozialen Netzwerken profitieren können. Die Lesenden erfahren das Wichtigste über die Social-Media-Landschaft in Deutschland und lernen, wie sie …

verfasst von:
Constanze Wolff

2024 | Buch

YSEC Yearbook of Socio-Economic Constitutions 2023

Law and the Governance of Artificial Intelligence

Artificial intelligence (AI) has the potential to radically transform our society. It may lead to a massive increase in the capabilities of humankind and allow us to address some of our most intractable challenges. It may also entail profound …

herausgegeben von:
Eduardo Gill-Pedro, Andreas Moberg

2024 | Buch

Management von Dienstleistungsprozessen

Service Co-Creation – Service Experience – Service Value

​Dieses Buch behandelt die Grundlagen des Managements von Dienstleistungsprozessen. Da der Kunde immer am Dienstleistungsprozess mitwirkt, bringt er seine eigene Perspektive in den Prozess ein. Für Anbieter, die Dienstleistungsprozesse gestalten …

verfasst von:
Sabine Fließ, Stefan Dyck, Maarten Volkers

2024 | Buch

Emerging Technologies in Business

Innovation Strategies for Competitive Advantage

This book is a collection of studies that explores the adoption, applications, and implications of emerging technologies in business. Given that emerging technologies have the potential to significantly disrupt and transform existing business …

herausgegeben von:
Andrei O. J. Kwok, Pei-Lee Teh